بارگذاری ...
دپارتمان

محصولات اختصاصي

-

تضمين تاكسي

مراحل امكان سنجي و توليد نرم افزار تضمين تاكسي در سال ۱۳۹۱ به درخواست تعاوني تاكسيراني شهريار آغاز گرديد. پس از آن با معرفي اين نرم افزار به شركت ها و تعاوني هاي ديگر در استان هاي البرز ، تهران و زنجان ، روند توسعه آن ادامه پيدا كرد. اين رويه تا اكنون ادامه دارد و نرم افزار جامع مديريت بيمه رانندگان با بيش از ۳هزار ويرايش جوابگوي صد در صد نياز مشتريان خود مي باشد.

نرم افزار سهامداران

نرم افزار سهامداران جهت استفاده در تعاوني ها طراحي شده است . نگهداري اطلاعات اعضا ، چاپ كار و برگه سهام ، انواع گزارشات، محاسبه انواع دير كرد و محاسبه سود هر عضو بر اساس گزارشات سالانه (با چهار فرمول متفاوت) بخشي از امكانات اين نرم افزار است. نرم افزار سهامداران در تعاوني هاي با بيش از ۴هزار عضو در حال استفاده است.

وب سايت صرافي

وب سايت اختصاصي صرافي به گونه اي طراحي و ساخته شده است كه پاسخگوي تمام نياز هاي يك صرافي مي باشد. در دنياي ديجيتال ، هر صرافي نياز به وب سايتي دارد كه آخرين قيمت هاي سكه و ارز را اعلام كرده ، با معرفي خدمات و امكانات مجموعه خود ، مشتريان خود را به مشتريان دائم تبديل نمايد. وب سايت صرافي و سكه با گرافيك دلخواه طراحي مي گردد و سليقه مديران را برآورده مي سازد.